fint

"Jag vinglar fram, förbannar mig själv onykter som jag är. Och du är med mig, hela tiden, även om du inte vet om det. Du är där inne, längst inne i mitt hjärta med allt annat som jag tycker om. Vad tycker jag om? Med fingrarna till hjälp försöker jag för mig själv rabbla upp allt som jag tycker lika mycket om som dig. Men jag kommer upperbarligen inte på någonting annat för hur mycket jag än försöker och vill hålla upp alla mina tio fingrar, lyckas jag bara hålla uppe tre. Ett för dig och två för cigaretten som ersätter dina läppar mot mina."
 
Hittade den här på någon blogg och tyckte den var väldigt fin så ville dela med mig utav den, tyvärr har jag ingen källa på varifrån texten kommer men precis såna här texter älskar jag verkligen. Älskar starka och fina texter, egentligen behöver de inte vara så känslosamma de kan liksom handla om en skogspromenad för allt handlar om sättet de är skrivna på, skulle verkligen vilja hitta någon bra blogg som skiver mycket fint så har ni något tips får ni gärna komma med det!











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: