EMMAS BILDER










 
Ett par bilder från förra onsdagen när vi var hos Jossan och grillade lite gottigheter med goa tjejer. Har inte uppdaterat på ett dag och det för att jag inte har haft någon möjlighet. Jobbade min sista arbetsdag för det här sommarlovet i onsdags och efter det åkte jag raka vägen upp till Värmskog för att plocka svamp med mormor och sova ut ordentligt i ett par dagar. Stannade där ända tills igår då jag åkte hem för att åka på en tjejkväll hos Emelie. 13 tjejer samlades hos Emelie för att leka lite leker och ha det allmänt trevligt ihop. Emelie och Linnea hade dessutom bakat massa gottigheter och köpt mängder med godis vilket vi andra vekligen uppskattade! 











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: