du säger att kärleken aldrig var till för dig

Som den periodere jag är när det gäller det här med att blogga så har jag ett meddelande till er och det är att ni inte behöver kika in här igen eller iallafall på ett bra tag, för det kommer ändå inte att uppdateras mer. Tack till er som följt bloggen och droppat fina komplingar, vi hörs säkert igen någon gång i framtiden.












Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: