2013-08-06

 



Åkte som ni vet ner till kusten i torsdags, spenderade halva dagen i Grebbestad och halva dagen i Smögen. Jobbade 16 timmar i streck i fredags, om nu barnvakt räknas som jobb. Annars har jag inte gjort så mycket i helgen, har gått på Känn Ingen Sorg med Lina, köpt mat från Mongolian tillsammans med Anna & Karolina och tagit ett kvällsdopp i Kissviken med Jossan. Idag jobbade jag även på Carli för sista gången det här sommarlovet. Jobbade inte alls lika länge som det var tänkt då jag fick värsta migränen och tvingades åka hem redan vid lunch. Har aldrig haft migrän i hela mitt liv så det var en ny upplevelse, hemskt var det iallafall. Förstår inte att det här sommarlovet redan är slut i princip, herregud så fort det har gått!!











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: