11

Maja är som sagt hemma från Strömstad igen så i helgen har vi varit ute på roligheter tillsammans både fredag och lördag. Känns som det var evigheter sedan vi var ute tillsammans, vilket det iofs var också. Annars har det inte så hänt så mycket som är värt att nämna, åkte vattenskidor med Siri och Erik i veckan och badade för den (antagligen) sista gången i år. Skolan har börjat och klassen är inte riktigt densamma. Känns faktiskt lite tomt efter dom som har slutat och just nu är det väl lite halvspänt bland nykomlingarna men jag tror faktiskt att det här kan bli riktigt bra så småningom. Blev även mer eller mindre tvungen att delta i SÄG:s klubbshow för treorna i fredags bara för att presentera mig som den balansvariga jag är tillsammans med Daniela, det var verkligen pest och pina men nu så är det avbockat och ur världen, skönt!! De kommande dagarna ska jag även träffa min bror Marcus en sista gång innan han flyttar 170mil ifrån mig för de kommande 7 åren. Har inte riktigt tagit in det faktumet än men fan så konstigt det känns, herregud sju år alltså förstår ni, vet inte riktigt hur det kommer bli när vi ska säga hejdå på riktigt, fatta vad konstigt liksom. Det var allt jag hade att skriva för tillfället, nu fick ni en del att läsa. Puss på er.

 










 
 
Bilderna tillhör Siri som ni hittar här











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: