tills döden skiljer oss åt - petter.



Tre fina födelsedagsbarn i klassen, firades med den berömda kladdkakan. Världens bästa emma slängde sig på cykeln och kom hit med chokladbollar till mig så fort hon fick höra om bankkortsdramat i stan, så mycket love på henne. Har haft sällskap av Petter i hörlurarna hela dagarna, han släppte nytt album i onsdags, tycker att ni borde ta en titt på det om ni inte redan har gjort det.











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: