SÄLEN & TRYSIL

Hola bloggeeen. Är i Trysil och åker skidor, eller ja just nu är jag tydligen i Sälen. Vet inte riktigt varför eller hur det kommer sig men satte oss i bilen för "en överraskning" och ja nu är vi här i Sälen. Vi ska nog käka här och kolla hockeyn och sen åka tillbaka och förhoppningsvis stanna i Trysil resten av veckan tror jag, tänkte bara passa på att säga hej nu när jag ändå har 3G. Byebye! 












Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: