Du får mig.

Skulle ihop med åtta tjejer ha käkat god middag och haft en sällskapsspel-kväll igår. Men nu var sex av åtta sjuka så jag och Maja blev ensamma istället. Dagen har jag ägnat åt att göra en burk med lappar över allt jag vill minnas från året, precis som alla andra bloggare. Tycker det verkar lite roligt så följer strömmen fyra månader senare än alla andra.
 
 











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: