brunch

Har varit ensam hemma torsdag-lördag. Världens bästa Hagis har därför bott här hos mig under dom här dagarna. I torsdags kom det över lite folk och hängde nere i källaren, i fredags kom sofia och karin förbi och vi hade lite filmmys, igår lagade jag brunch till Emma innan vi stack till Bergvik en sväng, sen kom familjen hem på kvällen och då hade jag och Emma varit sådana änglabarn att vi både lagat middag &  fixat efterrätt. Idag ska jag bara slappa och ta det lugnt och fixa lite inför imorgon då det är faktiskt är nyårsafton !! 





 











Kom ihåg mig?




Hejhej!
Hanna heter jag, 20 år från Karlstad. Är just nu ute och backpackar i Asien tillsammans med min sambo Samuel, Emma & Johan. Vår plan är att vara borta i närmare 8 månader, och besöka 16 olika länder. Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket som möjligt under resans gång, i den mån vi har tillgång till fungerade internet. Jag finns även att följa på både instagram och vsco (klicka på cirkeln)

VSCO Logo

senaste från instagram: